Статті

17.Лют.2020

      Пісочна терапія – це ключ до внутрішнього світу дитини, один з засобів виразити переживання, досліджувати світ, збудувати стосунки.      Пісок – ідеальне розвиваюче середовище, де можна творити без страху, що-небудь зламати або зіпсувати. Основоположна ідея пісочної терапії Sand Play полягає в тому, що дитина, переносячи на площину пісочниці свої фантазії і … Продовжити читання “Ми з пісочком граємо – настрій підіймаємо!”

Детальніше
05.Лют.2020

     У ЖДНЗ №73 відбувся майстер-клас “Розвиваючий потенціал техніки фрактального малювання”. Педагоги мали можливість ознайомитись та випробувати практично техніку фрактального малювання. Головне завдання методу – самовираження людини через малюнок, який виконаний за певними правилами.       Під фракталами розуміють безліч собіподібних частин, з яких складається зображення повністю. Майже всі предмети природи складаються з фракталів. … Продовжити читання “Розвиваючий потенціал техніки фрактального малювання”

Детальніше
27.Січ.2020

      Колаж (від французької – collage – «наклеювання») – сполучення абсолютно різнорідних матеріалів, які гармонійно доповнюють один одного, розташовуючись не тільки в площині, а й в обсязі, і утворюють композиційну єдність, що виражає емоційну ідею художнього твору.      Арт-техніка “колаж”, на відміну від образотворчих форм арт-терапії, дає час на міркування, можливість змінити … Продовжити читання “«Арт-техніка колаж як засіб підвищення фахової компетентності педагога».”

Детальніше
18.Гру.2019

     Дитяче свято – нелегке випробування не лише для вихователів, а й для батьків. Коли дитині щось не вдається, вона засмучується, нервує, плаче… Пропонуємо підказки, які  підказки, які убережуть батьків від типових помилок під час підготовки до свята й допоможуть налаштувати дитину перед виступом. Коли вдома ви допомагаєте дитині готуватись до новорічного свята, стримуйте … Продовжити читання “Як не перетворити свято на стрес для дитини”

Детальніше
25.Лис.2019
Детальніше