Вчитель – логопед

18.Сер.2021

ШАНОВНІ БАТЬКИ!          Триває літо, з його теплом, розвагами, пустощами, відпочинком! Саме так його сприймають діти. Проте, нам, дорослим, часто здається, що літо – це час втрачених можливостей, байдикування, безцільно проведеного дозвілля.  Адже багато дітлахів знаходяться вдома «на оздоровленні». А раптом малюк забуде все, що знав і вмів, відвикне від занять тощо. … Продовжити читання “Літо – час втрачених можливостей чи час для відпочинку?”

Детальніше
20.Лип.2021

     Уміння дитини впізнавати графічний образ літери — одне з найважливіших умінь, які готують дитину до читання.     З якого віку починати вчити літери?      Думки фахівців розходяться в даному питанні. Окремі методики пропонують почати навчання навіть уже в 2 роки. Але, які б поради не давали фахівці, ви повинні орієнтуватися на … Продовжити читання “Як допомогти дитині запам’ятати літери.”

Детальніше
24.Бер.2021

     Всім відомо, що діти навчаються мови зі слуху. Але не всі знають, що “слухів” у людини, принаймні, три. Один – фізичний. Він дозволяє нам чути звуки навколишнього світу: дзюрчання води, шелест листя, щебет птахів. Другий слух – музичний. Це тонкий слух, що дозволяє людині насолоджуватися прекрасною музикою. Третій – мовленнєвий. Цей слух має … Продовжити читання “«Розвиток фонематичного слуху як профілактика порушень звуковимови»”

Детальніше
05.Лют.2021

      Одного зимового ранку на логопедичне  заняття до групи «Бджілка»  завітав дятлик. Лісовий гість радо допоміг нашим вихованцям   познайомитися з його улюбленим звуком [Д].               Дивлячись у дзеркала, діти спостерігали за його вимовою, у вправах «У ворота з рук пропускаєм звук» і «Пропускаємо у двір особливих слів набір» навчалися чути його серед … Продовжити читання “Логопедичне заняття “Доброго дня, дятлику!””

Детальніше
01.Лют.2021

     Безліч радості подарувала нам цього тижня зима – кучугуриснігу, іскристий льодок, сани, лижі, ковзани та море веселощів на свіжому морозному повітрі! А ще – багато розумного та повчального. Малята групи «Ягідка» разом з корекційним педагогом Мошківською А.О. складали розповідь за картиною, вчилися складати та рахувати сніжинки, порівнювати їх форму з геометричними фігурами, шикували … Продовжити читання “«Ой, весела в нас зима! Веселіш її нема!»”

Детальніше