Вчитель – логопед

05.Бер.2020

       Щоб язик малюка став слухняним, вправним, точно виконував усі рухи, необхідні для вимовляння проблемних звуків, ми з дітьми виконуємо артикуляційні вправи.  Але для чіткої вимови та гарної дикції треба ще й уміти правильно дихати.             Науковці довели, що артикуляційний, дихальний та голосовий апарати постійно координуються у процесі мовлення, працюють синхронно. Дихання, яке … Продовжити читання “Дихаємо правильно — легко розмовляємо.”

Детальніше
05.Бер.2020

      В сучасному технологічному світі великого значення набувають інженерні професії. Інженери не тільки розробляють та удосконалюють технічні пристрої, а й використовують їх у своїй діяльності, інженери зараз потрібні майже в усіх сферах діяльності людини. Як виховати інженерів? На що потрібно звертати увагу, щоб помітити таку обдарованість? Коли можна говорити, що росте майбутній інженер? … Продовжити читання “Розвиток інженерного мислення у дошкільників”

Детальніше
05.Бер.2020

     Важливою складовою роботи логопеда з дошкільниками є підготовка дітей до навчання грамоти.                 З цією метою проводяться спеціальні заняття, на яких наші діти ознайомлюються з поняттям «слово», «речення», навчаються  розчленовувати речення на слова, складати речення з двох-трьох слів за сюжетними та предметними малюнками. Також у дошкільнят формуються поняття про звуки голосні та приголосні … Продовжити читання “Підготовка дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення до навчання грамоти”

Детальніше
15.Лис.2018
Детальніше
30.Жов.2018

Терміни появи звуків у дітей Терміни появи у дітей голосних і приголосних звуків індивідуальні та залежать від умов розвитку мовлення, а також від індивідуальних особливостей розвитку дитини. Однак можна орієнтуватись на загальноприйняті норми. Норми появи голосних та приголосних звуків у дітей Вік дитини – 1-2 роки Голосні звуки – [а], [о], [е]. Приголосні звуки – … Продовжити читання “Терміни появи звуків у дітей”

Детальніше