Група “Бджілка”

07.Лют.2020

Я  повісив  годівнички Для горобчика й синички, Для малого снігурця Крихт насиплю і пшонця. Прилітайте, друзі милі, Не лякайтесь заметілі!

Детальніше
08.Січ.2020
Детальніше
03.Січ.2020

 Можна виділити наступні корекційні складові практичної роботи зконструктором лего:1. Специфічна особливість практичної роботи з конструктором легополягає в тому, що вона, як і гра, відповідає інтересам і потребам дитини, а те,що цікаво, добре засвоюється (принцип мотивації).2. Практична діяльність з геометричними тілами дозволяє пізнаватиїхній колір, форму, розмір, удосконалювати сприйняття просторових відносин,тому, що практична робота з конструктором лего … Продовжити читання “Корекційна година з використанням лего-конструювання.”

Детальніше
24.Гру.2019

      На сьогодні одним із продуктивних напрямів роботи з  розвитку мовленнєвої активності дитини визнано використаняя театралізованих ігор з творчим та інтелектувальним навантаженням. І це не випадково, адже саме театралізована гра є прівідним видом мовленнєвої діяльності в дошкільному віці. Оволодіння рідною мовою, розвиток мовлення та спілкування є одним з найважливіших надбань малюка.     … Продовжити читання “Театралізована діяльність у групі “Бджілка””

Детальніше
17.Гру.2019

          Фундамент формування особистості, яка чітко усвідомлює свої права та обов’язки й дотримується їх у щоденному житті, слід закладати ще в ранньому дитинстві. А отже, правове виховання розпочинається в сім’ї з усвідомлення дитиною своїх прав та обов’язків щодо членів родини, сімейних традицій та цінностей.         Дошкільний заклад є … Продовжити читання ““Хоч дитина я мала – знаю всі свої права!””

Детальніше